Компанія Attendify розробляє онлайн-платформу для організаторів заходів у всьому світі. За допомогою продуктів компанії можна продавати квитки, створювати мобільний застосунок і сайт для івенту, а також аналізувати дані про відвідувачів і їхній фідбек.
8+
років на ринку
90 +
людей у команді
Офіси
у Каліфорнії, Феніксі та Києві
86
країн
18 000
івентів
2500 клієнтів, серед яких: Google, Uber, Paypal, Coursera, Stanford
4.8 рейтинг
в App Store, 7+ млн користувачів
Нагорода за найкращий застосунок
для івентів за версією G2Crowd (2018)
У 2011 році Майкл Балясний та Артем Яремчук заснували компанію KitApps — конструктор мобільних застосунків для малого й середнього бізнесу. Компанія зробила свій перший шаблон для івент-галузі, після чого саме цей продукт дозволив компанії вирости швидше.

У 2013 році KitApps став Attendify. Перша команда складалася з 5 людей. Першу підписку на застосунок оформила одна з компаній з Retail Asia Expo. Сьогодні Attendify з маленького стартапу і команди у 5 чоловік перетворився на компанію, у якій зараз працюють понад 90 людей.
«Нам щастило зі старту. Коли тільки починали, у нас відразу з'явився перший клієнт — компанія Cisco, а за нею прийшов Google. Це додало нам сил і впевненості: маленький стартап, а вже працює з великими брендами».
Артем Яремчук
Co-founder
Команда Attendify
Місія Attendify — стати мостом між діджитал- та івент-маркетингом
«Я працюю з компанією, яка допомагає івентам бути більш людяними й ефективними, спрощує організаторам підготовку та заощаджує їхній ресурс, а людям дає можливість легше взаємодіяти на цих заходах».
1
платформа для продажу квитків;
2
мобільний застосунок для подій;
3
веб-сайти та лендинги для подій;
4
інструмент для аналізу даних.
Аліса Івашкевич
Market Research Specialist
Продукти компанії допомагають організаторам заходів отримати всі необхідні дані про свою аудиторію і її інтереси, підвищити якість івентів і продаж квитків.

Продукты Attendify:

Зараз компанія веде приблизно 2500 клієнтів і обслуговує по 400 заходів на місяць. 60% клієнтів — з Америки. У топовій п'ятірці країн також: Канада, Англія, Німеччина, Австралія. Усі інші країни займають не більше 10%. В Україні програму використовували Docudays, TEDx, Lviv IT Arena, KRUPA, Leopolis Jazz Festival, SaaS Nation Conference, ЛОБ2019. Наймасштабніший захід, де використовували додаток Attendify, — SaaStr, конференція на 10 000 відвідувачів у США.
«Я можу брати участь у повному циклі розробки продукту, можу дати технічний фідбек навіть на етапі роботи над вайрфреймами. І я знаю, що мою думку врахують. Потім ти бачиш результат цієї роботи, переходиш до технічної імплементації та доводиш продукт до продакшену. У класичному аутсорсі ніколи не вийде так сильно вплинути на якусь фічу. Для мене, як для розробника, — це величезна перевага роботи з продуктовою компанією».
Юра Носенко
Kotlin/Java team lead
Фахівці різних напрямків працюють у США, Канаді та Україні. Люди можуть виконувати задачі у комфортній для себе обстановці: з open space офісу, з дому або іншої країни. Аби всі були у курсі, що відбувається у компанії, проводяться щотижневі sync-up з командами та all hands meeting один раз на місяць. Якщо виникає якесь термінове питання, його завжди можна поставити у загальному чаті у Slack. Три країни працюють над продуктом як одна команда.
«Кожен член команди — це незалежна одиниця, яка має доступ до потрібних інструментів, свої цілі і можливість самостійно їх досягти. Ти можеш виконувати завдання, а можеш піти зіграти у настільний футбол. Ніхто не стоїть у тебе над душею, не контролює. Головне — виконати завдання».
«З Attendify співпрацюють багато цікавих людей з різними захопленнями. Але є речі, які нас об'єднують. Серед них —відповідальне ставлення до завдань і проєктів. У компанії немає вертикальної структури. Немає жодних старших менеджерів, молодших менеджерів, заступників молодших менеджерів. За тобою ніхто не буде стежити, ніхто не буде жорстко контролювати. Головне — щоб був результат».
Вова Древаль
Customer Success Manager
Нікіта Корбут
Marketing Operations Manager
У компанії проходять воркшопи та research talks, під час яких команди діляться знаннями. Читають книги, дивляться відео, а потім обговорюють, як різні концепції та ідеї можна впровадити в Attendify. Також регулярно проводяться заняття з англійської мови для різних рівнів.
«Найголовніше — компанія інвестує у розвиток. Це купівля друкованих та електронних книг, оплата онлайн-курсів, лекцій. Компанія готова оплачувати поїздки на конференції за кордоном, а також на івенти клієнтів з метою спробувати продукт у житті».
Соня Мєдвєдєва
Head of Operations

У Attendify враховують професійні цілі та інтереси кожного фахівця, завжди запитують про плани на найближчий час та мають їх на увазі під час співпраці. Під час інтерв'ю вас не запитають, ким ви бачите себе через 5 років, але спитають, з чим хочете працювати у найближчі півроку
або рік.
«Я з Attendify вже 3,5 роки. За цей час встигла змінити 5 напрямків. Спочатку я була Sales Associate — допомагала вносити нові контакти у базу. Потім стала помічницею американського Sales-менеджера. Після цього встигла попрацювати в operations-команді, а потім і в sales-команді. Зараз я — Payment Specialist. Я сама ініціювала появу в компанії цього напрямку, тому що побачила у ньому необхідність. усі мене підтримали, тож поки я розвиваюся у новій для себе і для
компанії ролі».
Маша Полихун
Payment Specialist
У компанії приділяють особливу увагу підбору людей у команду. Спочатку проходить онлайн-дзвінок з HR, далі — відправляють невелике тестове завдання або проводять коротке технічне онлайн-інтерв'ю. Після нього вас можуть запросити на основне інтерв'ю в офіс, яке зазвичай триває 3-4 години.
«Я ніколи не була на співбесіді, що триває 3 години. На моїй колишній роботі ми йшли за такою схемою: кандидат намагався сподобатися нам, ми намагалися сподобатися йому — і, власне, по руках. У Attendify так не працює. Тут ми будуємо діалог на чесності та відкритості. Для нас дуже важливо, щоб людина підходила нам культурно, тому більшість питань на основному інтерв'ю пов'язані з cultural fit людини. Ми шукаємо відкритих, доброзичливих, приємних у спілкуванні людей, які мають свої цілі та бажання».
Аня Кривич
Recruiter
Відкриті вакансії в Attendify