Рекрутмент-івенти від Happy Monday
Будуйте імідж найкращого роботодавця та знаходьте талановитих і перспективних працівників.
Write Close
Close
У мене ще є запитання!
Messenger
Це ефективний формат офлайн-рекрутингу через організацію тематичних заходів, які знайомлять з компанією та її проєктами, демонструють інноваційний підхід та відкритість. Event-рекрутмент одночасно реалізує дві цілі компанії: піар як компанії-роботодавця та рекрутинг кандидатів. Такі заходи ефективні як для залучення молодих фахівців, так і професіоналів зі стажем.
Що таке event-рекрутмент?
Задачі, які можна вирішити за допомогою івентів:
1
Знайти потрібних працівників у короткий термін.
2
Привернути увагу до компанії та закріпити свою експертну позицію.
3
Сформувати спільноту професіоналів.
4
Побудувати позитивний імідж компанії.
Команда Happy Monday завжди рада допомогти бізнесу привабити найкращих професіоналів за допомогою цікавих і нестандартних заходів, таких як:
хакатони
конференції
форуми
бізнес ігри
дні відкритих дверей
Відповідно до ваших цілей, задач та наявного бюджету ми підберемо, організуємо та проведемо івент для вашої компанії.
Події для компаній, які ми вже провели
Хакатон для студентів-ветеринарів Student AgriVet Challenge
жовтень 2018
Інтенсивний формат вирішення кейсу за 30 годин. На хакатоні студенти ветеринарних спеціальностей працювали над інноваційними ідеями з оптимізації біобезпеки виробництва. Метою заходу було зібрати талановитих проактивних студентів, познайомити їх з можливостями та викликами компанії, де вони можуть пройти стажування чи працевлаштуватися у майбутньому. Найкращі учасники хакатону отримали запрошення пройти практику або стажування з подальшим працевлаштуванням до агрохолдингу.

Результат:
  • 2 дні (30 годин активної роботи);
  • 80 учасників;
  • 15000 осіб дізналися про захід;
  • 4 працевлаштованих студенти, 2 студентів, які пройшли практику і стажування у компанії, вся команда переможців побувала на екскурсії на птахофабриці і краще зрозуміла специфіку роботи
    Конференція ProForum. Кар'єрні траєкторії
    листопад 2018
    Щорічна конференція, присвячена професійній реалізації та усвідомленому ставленню до кар'єри. ProForum 2018 зібрав під одним дахом представників різних напрямків, експертів і практиків із 6 різних кар'єрних траєкторій для того, щоб разом визначити необхідні навички майбутнього і сьогодення, особливості кар'єри у кожному векторі та поза ними.

    Результат:

    • 1 день;
    • 150 учасників;
    • 10 експертів-практиків;
    • 6 кар'єрних траєкторій;
    • 50 000 осіб дізналися про захід.
        Хакатон для студентів-технологів у аграрній сфері Student FoodTech Challenge
        травень 2019
        Компанія оцінила формат хакатону і за півроку повторила успішний захід вже для студентів інших спеціальностей. Студенти працювали над пошуком ідей з технологічної оптимізації виробництва. Метою заходу так само було зібрати талановитих проактивних студентів, познайомити їх між собою та з фахівцями у галузі, дізнатися про можливості та виклики компанії, де вони можуть пройти стажування чи працевлаштуватися у майбутньому

        Результат:

        • 2 дні (30 годин активної роботи);
        • 100 учасників з 15 університетів країни;
        • 25 000 осіб дізналися про захід;
        • 2 ідеї, запропоновані на хакатоні, були реалізовані на виробництві;
        • 2 студентів пройшли практику на виробництві, більше 20 студентів у кадровому резерві на entry level позиції компанії.
              Хакатон для студентів-технологів у аграрній сфері Student FoodTech Challenge
              травень 2019
              Компанія оцінила формат хакатону і за півроку повторила успішний захід вже для студентів інших спеціальностей. Студенти працювали над пошуком ідей з технологічної оптимізації виробництва. Метою заходу так само було зібрати талановитих проактивних студентів, познайомити їх між собою та з фахівцями у галузі, дізнатися про можливості та виклики компанії, де вони можуть пройти стажування чи працевлаштуватися у майбутньому

              Результат:

              • 2 дні (30 годин активної роботи);
              • 100 учасників з 15 університетів країни;
              • 25 000 осіб дізналися про захід;
              • 2 ідеї, запропоновані на хакатоні, були реалізовані на виробництві;
              • 2 студентів пройшли практику на виробництві, більше 20 студентів у кадровому резерві на entry level позиції компанії.
                    Хакатон MHP Idea Challenge
                    червень 2019
                    Після успішних студентських хакатонів ми повторили цей формат вже як внутрішнього заходу для розвитку діючих фахівців компанії — MHP Idea Challenge. Захід був проведений з метою інтенсивного пошуку нових ідей і рішення виробничих завдань для збільшення ефективності виробництва, зниження витрат і оптимізації ресурсів.

                    Результат:
                    • 2 дні (30 годин активної роботи);
                    • 50 співробітників компанії, які покращили свої навички на хакатоні;
                    • 6 запропонованих життєздатних ідей, 4 з яких компанія вирішила апробувати на виробництві.
                            Хакатон для стажерів HR відділу компанії Метінвест
                            червень 2019
                            Інтенсивний формат роботи і пошуку нових ідей у сфері HR для стажерів компанії. Учасники мали запропонувати комплекс заходів, спрямованих на залучення і утримання персоналу групи компаній і підвищення лояльності до бренду Metinvest як роботодавця. Головною метою заходу було забезпечити якісне, швидке та цікаве занурення стажерів до процесів роботи компанії, познайомити їх з ключовими аспектами діяльності HR функції, надати інструменти та знання для подальшої ефективної роботи та зібрати свіжі ідеї для покращення роботи напрямку.

                            Результат:
                            • 2 дні;
                            • 40 учасників;
                            • 3 команди переможців отримали можливість реалізувати свої ідеї під час стажування.
                                      Відгуки наших клієнтів
                                      «Для компании МХП хакатон – это повод познакомиться с прогрессивными студентами, понять, какие интересы у нового поколения и главное — найти талантливых молодых специалистов в команду. Ребята нестандартно и творчески подошли к решению кейса, и в итоге мы получили массу инновационных идей. В результате мы трудоустроили в компанию лучших участников. Также многие участники заинтересованы в прохождении практик и стажировок на наших предприятиях. Отдельная благодарность команде Happy Monday. Ребята отдавалась проекту на все 100 и были на связи 24/7. Это был сложный опыт организации мероприятия в очень сжатые сроки, но они отлично справились с этой нелегкой задачей!».
                                      Юлія Дудник
                                      старший спеціаліст з підбору персоналу агроіндустріального холдингу МХП
                                      «Я дуже вражена рівнем конференції. Склад спікерів просто вражаючий. Чудове місце проведення. Я не уявляю іншої нагоди, за якої я б могла дізнатися за один день про специфіку роботи у таких різних сферах як корпорації, держ сектор, креативні індустрії, неурядові організації тощо. Дуже вдячна організаторам, ваша робота дуже важлива. Успіхів!».
                                      Анастасія Стеценко
                                      HR Marketing Specialist
                                      at DataArt
                                      «Первый внутренний хакатон MHP Idea Challenge в отличие от студенческих хакатонов был проведен с целью интенсивного поиска новых идей и решения производственных задач для увеличения эффективности производства, снижения затрат и оптимизации ресурсов. Мы собрали инженеров, технологов и экономистов для работы над одним кейсом в течении 30 часов. Именно их слаженная работа позволила получить отличные результаты! Такой формат поиска новых решений действительно рабочий. Участники максимально мобилизуют свои ресурсы и на пределе физических возможностей выдают поистине гениальные решения. В итоге мы получили абсолютно разные идеи, 4 из которых сразу взяли в работу. Это отличный результат, которого мы достигли, как благодаря участникам, так и во многом благодаря прекрасной организации! Девочки Happy Monday проделали огромную работу по подготовке мероприятия, и создали особую рабочую, и в то же время непринужденную атмосферу, в которой легко работалось и ничего не отвлекало от цели. Все нюансы были продуманы, а пожелания учтены. Спасибо огромное, все прошло идеально!».
                                      Діна Конограй
                                      менеджер центру розвитку персоналу агроіндустріального холдингу МХП
                                      Час впроваджувати нові формати! Команда Happy Monday готова отримати від вас завдання і організувати потрібний Recruitment event!
                                      Відправити заявку
                                      Залиште вашу контактну інформацію
                                      Виберіть послугу, яка вас цікавить
                                      Ми зв'яжемось з вами найближчим часом :)
                                      Відправити заявку
                                      Залиште вашу контактну інформацію
                                      Выберите услугу
                                      Ми зв'яжемось з вами найближчим часом :)
                                      Happy Monday в цифрах
                                      180 000
                                      переглядів сторінок на місяць
                                      80 000
                                      21 000
                                      51 000
                                      10 100
                                      унікальних користувачів на місяць
                                      підписників
                                      в Facebook
                                      реакцій в Facebook
                                      на місяць
                                      підписників у Telegram
                                      Ми працюємо з більш ніж 80 прогресивними компаніями країни, щоб кандидати знаходили осмислену кар'єру, а не просто роботу.